Regnskabsassistent søges til virksomhed i Hammel

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

For vores kunde Microwa ABC søger vi en dygtig regnskabsassistent, der besidder et godt overblik og kan holde mange bolde i luften.
Du har en god og relevant faglig baggrund, og trives med mange forskelligartede opgaver.

Arbejdsopgaver:

Du vil komme til at arbejde med mange forskellige arbejdsopgaver, bl.a. kan nævnes:

  • Afregning til kunder
  • Bogføring af betalinger
  • Kontakt til værker og forbrugere på telefon og mail
  • Kontering af bilag
  • Udarbejde regnskab til revision - både intern og ekstern
  • Afstemninger
  • Momsopgørelse
Derudover vil følgende opgaver blive aktuelt på sigt:

  • Afskrivninger - anlægskartotek
  • Bogføring af værdipapirer
  • Evt. lønadministration (Danløn)
Faglige kompetencer:

  • Du har relevant uddannelse inden for regnskab og bogholderi
  • Du har erfaring med at udarbejde regnskab og bogholderi generelt
  • Du er rutineret IT-bruger og har forståelse for systemer
  • Du arbejder med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Derudover er det et plus, hvis du har arbejdet med afregning, men ikke et krav, bare du har lyst til at arbejde med det.

Om dig:
Som person er du serviceminded, åben og imødekommende. Du vægter højt at tingene er i orden og tager naturligt ejerskab for dine opgaver.

  • Du arbejder selvstændig med stor ansvarsfølelse og grundighed
  • Du kan holde mange bolde i luften og arbejder struktureret
  • Du er fleksibel - og kan trives med overarbejde i perioder.
  • Du er udpræget teamplayer og byder naturligt ind på arbejdspladsen.
Du vil blive en del af et godt team på 8 personer, hvor frihed under ansvar er en kerneværdi.

Løn efter kvalifikationer.
Stillingen er fuld tid.

Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

"Microwa ABC er et administrations- og bogføringscenter, hvor vi tilbyder afregningsløsninger af forskellig art for landets vand- og varmeværker samt grundejerforeninger.

Det kan være alt inden for afregning/opkrævning, bogføring og regnskab samt faktura betaling. Vi har meget kontakt til forbrugeren, da det er os de kan rette henvendelse til ved diverse spørgsmål. Vi sørger også for afregning i forbindelse med ejerskifte og aflæsning af målere - og videreformidler til forsyning/kommune. Vi sender afregninger ud, følger op på betaling og varetager eventuelle rykkere.

Vi varetager også andre administrative opgaver for vores kunder, som fx. udsendelse af materiale til forbrugeren"

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Randers, Hospitalsgade 10, 8900 Randers C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153440&DepartmentId=18968&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5832832

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet